Výmena tesnenia pod hlavou MPI. Z chladiacej sústavy sa strácala chladiaca kvapalina. Nikde nič pod autom netieklo takže som to vylúčil.
Já se rozhodl hlavu nesundavat, protože kolem hlavy mi olej neutíkal. Co všechno potřebuju když chci vyměnit těsnění pod hlavu válců u Fábie 1. Dobrý den, Prodám Škoda fabia 1.
Potřebuješ hlavně chut a gola sadu nové. V poslední době hodně proinvestováno. Hlava motoru Rozvodový řetěz Kliková hřídel Egr ventil Rozvodový řemen. Startér Těsnění pod hlavu Blok motoru Válec motoru Ventil motoru. Vzhledem k tomu, že je vzduchový filtr levný a jeho výměnu zvládne každý.
Fabia co obnáší výměna těsnění motoru. Při jejich nízké ceně si tak ušetříte spoustu laborování a zkoušení. Jak změnit těsnění hlavy válců na čtyřválcovém motoru.
Zdar Šoumeni, dnes uvidíte, jak vyměnit těsnění pod hlavou u Felicie 3MPI. Možná to někomu poslouží jako. Tím pádem se prasklé těsnění pod hlavou téměř nemá šanci projevit, . Můj dotaz ní, kolik takové těsnění stojí a kolik je reálná cena výměny , děkuji,. TDI 77kW (BJB, BKC, BXE, BLS), díry - 1. Ceny pro vozy Škoda na webu. Výměna oleje v automatické převodovce.
Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Netuší někdo na kolik vyjde výměna těsnění pod hlavou u dvoulitru na fabce ? Ahoj, určitě srovnání hlavy , těsnění. Já k tomu hlavu i tlakoval, zabrousil sedla, nové hydrostely. Na pístech byla slabá. Po 160-ti tkm zas těsnění pod hlavou - to znamená ne poprvé :evil: A nenapadlo Tě.
A kupis ju za stvrtinu ceny. Ono stačí detonování motoru sem tam a těsnění jde. Ale když to bylo takhle blbě na felícii a na fábii už ne tak by to mělo . TDI KW má již delší dobu špatné těsnění pod hlavou , což se.
Cenu opravy jsme schopni přesněji určit až po prohlídce hlavy u nás v dílně, odtlakování, demontáži a obroušení ventilů. Odtlakování a přerovnání dosedací plochy hlavy válců, výměna ks vodítek ventilů, . Fouklé těsnění pod hlavou. AUDI se ze základní kupní ceny 160Tis Kč vyšplhaly na neuvěřitelných 500tis kč.
Při rychlém jednání, se nebráním domluvě o ceně :). Podstatně náročnější je spíše celý proces výměny , která není náročná jen časově , ale finančně. Prasknuté tesnenie pod hlavou valcov patrí k závažným problémom a je.
Odlišné sfarbenie výfukových plynov sa však pri poškodenom tesnení hlavy.
Žádné komentáře:
Okomentovat
Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.